Saturday, November 1, 2014

4. Gün Italya


4. Gün

Sanırım yurt beni açmayacak, peynir ekmek nereye kadar. Mutfak ortak kullanıldığı için, bir türlü elim gitmiyor bir sey yapmaya. Eve cikma karari bende bir rahatlama getirdi, yurt gerdimi nedir, halbuki gayet düzenli ama internetsizlik yada daima kurallara bagli olma fikri canımı sıktı. Yürüyerek SanBa(yurt)'dan merkeze indim. Emlakcilarla tarzanca konustum. Bir kere daha anladım ki, komik konuşmak istemiyorsam, italyanca öğrenmeliyim tez vakitte. 

Fareli köyün kavalcıları ile evrakları yolladim, ve legalize oldum Italya'da...:) 

Ayaklarımı süreyerek otobüs durağını ararken, bir emlakcı daha gördüm. İçerde bizim bugünkü farelerden biri daha ev tutmuş. Bende sordum, amca tuvaletinde bile pencere olan ama 700 Eur olan şahane bir ev var dedi. Tuvaletinde pencere olmasin, daha ucuz olsun dedim, ama "molto bene, molto bene" diyerek evi gördüm. Ev güzel ama benim aldigim para bu deyip, türk pazarliğı ile 600 EUR önerdim. Bakalım hayırlısı....

No comments:

Post a Comment