Saturday, November 1, 2014

2.Gün Italya

2. Gün

Welcome ofis ki, butun evraklarin başlangıç noktası burası, bugün kapalı. Bende yurda gidiyorum, anahtarımı aldım, odam mutfağın dibindeki oda, ses çok olur mu acaba derken, asıl büyük sorunun internet olduğunu keşfettim. Anahtarı veren kızın, ethernet kablosu ile bağlanmamda ısrarından bir şeyler sezinlemeliydim.

Bavulları atıp okula gittim. Povo 'da fakulte, ama Povo dağın başında bir köy. Dağ, börtü böcekte bu internetteki kocaman modern bina neredeki derken buldum. Sonra da Türk arkadaşları. Meğersem burs aldığım FBK ile üniversite farkli binalarmiş, değişik bir denge varmış neyseki Başak ve arkadaşı ile buluştuk. Biri buraya yerleşmiş, biri de gitmek için can atıyor, o anki ruh halim, "Allahım ne işim var benim burada" olduğundan gayet net anlıyorum, ama anlamasam daha iyi.

10 tane mailden sonra bölümden biri ile karşılaşabildim, zira benim hocam iki hafta yok, muhtemelen de kendisi ile Istanbul'da tanışacağım. Oda ilk izlenim iç karartıcı, umarım yandaki binadaki lab'a geçebilirim.


No comments:

Post a Comment