Saturday, November 1, 2014

3 Gün Italya

3. Gün

Bugün evrak işleri icin Welcome ofis günü. Universitenin yabanci ogrencileri, sudan çıkmış balık modelden çıkmak için yardımları gerçekten çok başarılı. Anna isimli arkadaş, ki sonradan okulda öğrenci olduğunu öğrendim, evrakları gözümün önünde doldurdu, sonra da cuma gel dedi. Meğer 10 kadar diğer öğrenciyle beraber, fareli köyün kavalcısı hesabı kapı kapı evrak dolaştıracakmışız. 

Benim cuma günü arabayi Milano'ya geri götürme planını bugüne çektim, saat 14:00 bakalım bu sefer kaç saatte gidecegim. Yaklaşık 1 saat kadar toplam molalarımla beraber 18 gibi havaalanındaydım. 1 saat molanın sebebi ise, bedava internet buldum bir restaurantta hemen değerlendirdim. Derken Milano havaalanından ekspress'i kacirip, otobus ile Milano Cenral 'a gidebildim. Ve son Verona-Trento baglantili trene yetisebildim. Verona'da aktarma yaparken trene yetisecegim diye, sanirim kosarken kalbimi elime alacaktim, gerci olmadi otelde kalirim diyordum ama Trento'yu benimsemeye mi basladim nedir, Milano falan hic guvenli gelmedi bana. Ben yurduma gideyim en iyisi. 

Trento istasyonuna vardigimda, yurta gidecek butun otobuslerin calisma saati geçmişti, taksiye atladım. 8 Eur'a ulastim, makul bir rakam. Bugünde oldukça aksiyon oldu, hemen uyumalı.

No comments:

Post a Comment